Nagłówek
Treść strony
Zapytanie ofertowe w sprawie opracowania 13 zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Głowno
Głowno, dnia 26.07.2016 r.
Znak: EG.6722.9.2016
Wójt Gminy Głowno
zaprasza do złożenia oferty na wykonanie opracowania:
zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z 13 uchwałami podjętymi w 2016 roku przez Radę Gminy Głowno.
- Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Głowno
ul. Kilińskiego 2
95-015 Głowno
- Tryb udzielania zamówienia:
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) nie podlega ustawie zamówienie, którego wartość szacunkową ustalono poniżej 30.000 EURO.
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania 13 zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego („Miejscowy Plan”) gminy Głowno zgodnie z uchwałami:
- Uchwała Nr XXI/95/16 Rady Gminy Głowno z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Popów Głowieński,
- Uchwała Nr XXI/96/16 Rady Gminy Głowno z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Wola Zbrożkowa i części wsi Konarzew (obręb Wola Zbrożkowa),
- Uchwała Nr XXI/97/16 Rady Gminy Głowno z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Wola Mąkolska,
- Uchwała Nr XXI/98/16 Rady Gminy Głowno z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Popówek Głowieński,
- Uchwała Nr XXI/99/16 Rady Gminy Głowno z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Rudniczek,
- Uchwała Nr XXI/100/16 Rady Gminy Głowno z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Piaski Rudnickie,
- Uchwała Nr XXI/101/16 Rady Gminy Głowno z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Mięsośnia,
- Uchwała Nr XXI/102/16 Rady Gminy Głowno z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Mąkolice,
- Uchwała Nr XXI/103/16 Rady Gminy Głowno z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Kadzielin,
- Uchwała Nr XXI/104/16 Rady Gminy Głowno z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Boczki Zarzeczne, części wsi Gawronki i części wsi Ziewanice,
- Uchwała Nr XXI/105/16 Rady Gminy Głowno z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Feliksów,
- Uchwała Nr XXI/106/16 Rady Gminy Głowno z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego plan zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Boczki Domaradzkie,
- Uchwała Nr XXI/107/16 Rady Gminy Głowno z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Albinów.
Opracowanie 13 zmian Miejscowego Planu zostanie wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z treścią:
- ustawy z 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 778 z zm.) zwaną dalej „Ustawą o Planowaniu”,
- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164 poz. 1587),
- ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 353 z zm.),
- oraz innymi aktami normatywnymi, przepisami wykonawczymi, obowiązującymi normami i przepisami szczególnymi dotyczącymi ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd. W przypadku, gdy w trakcie sporządzania miejscowego planu nastąpią zmiany w istotnych z uwagi na przedmiot opracowania aktach prawnych, Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia projektu planu do stanu zgodności z wprowadzonymi zmianami w przepisach w ramach ustalonej w umowie wysokości wynagrodzenia.
- plany zostaną sporządzone w sposób nie naruszający ustaleń studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Głowno, przyjętego Uchwałą Nr XXX/131/12 z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Głowno („Studium”).
Obszar opracowania:
Granice obszaru opracowania określone są w załącznikach do ww. uchwał Rady Gminy Głowno w sprawie przystąpienia do zmiany Miejscowego Planu. Obszar objęty projektem planu zajmuje powierzchnie ok. 80 ha z czego:
- Uchwała Nr XXI/95/16 – ok. 5,2 ha,
- Uchwała Nr XXI/96/16 – ok. 17 ha,
- Uchwała Nr XXI/97/16 – ok. 13 ha,
- Uchwała Nr XXI/98/16 – ok. 5,6 ha,
- Uchwała Nr XXI/99/16 – ok. 9,2 ha,
- Uchwała Nr XXI/100/16 – ok. 3,4 ha,
- Uchwała Nr XXI/101/16 – ok. 1,8 ha,
- Uchwała Nr XXI/102/16 – ok. 1,9 ha,
- Uchwała Nr XXI/103/16 – ok. 2,1 ha,
- Uchwała Nr XXI/104/16 – ok. 8,2 ha,
- Uchwała Nr XXI/105/16 – ok. 7,9 ha,
- Uchwała Nr XXI/106/16 – ok. 0,7 ha,
- Uchwała Nr XXI/107/16 – ok. 4,1 ha.
Przewidywane przeznaczenie:
Przeznaczenie terenów oraz parametry zabudowy w Miejscowym Planie należy ustalić na podstawie obowiązującego Studium, zgód pozyskanych na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz w oparciu o uwarunkowania ekofizjograficzne obszarów i wnioski zebrane na etapie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu.
Dominujące przeznaczenie ww. planów wynikające ze Studium:
- Uchwała Nr XXI/95/16 – zabudowa mieszkaniowa, tereny usług publicznych i komercyjnych oraz tereny przemysłowe,
- Uchwała Nr XXI/96/16 – zabudowa mieszkaniowa i tereny dolesień,
- Uchwała Nr XXI/97/16 – zabudowa mieszkaniowa i tereny przemysłowe,
- Uchwała Nr XXI/98/16 – zabudowa mieszkaniowa,
- Uchwała Nr XXI/99/16 – zabudowa mieszkaniowa i tereny dolesień,
- Uchwała Nr XXI/100/16 – zabudowa mieszkaniowa,
- Uchwała Nr XXI/101/16 – zabudowa mieszkaniowa,
- Uchwała Nr XXI/102/16 – zabudowa mieszkaniowa, tereny usług komercyjnych i tereny przemysłowe,
- Uchwała Nr XXI/103/16 – zabudowa mieszkaniowa i tereny usług komercyjnych,
- Uchwała Nr XXI/104/16 – zabudowa mieszkaniowa,
- Uchwała Nr XXI/105/16 – zabudowa letniskowa i tereny usług komercyjnych,
- Uchwała Nr XXI/106/16 – zabudowa mieszkaniowa i tereny usług komercyjnych,
- Uchwała Nr XXI/107/16 – zabudowa mieszkaniowa i tereny usług komercyjnych.
Materiały geodezyjne i skala opracowania:
Projekt Miejscowych Planów zostanie sporządzony w skali 1:1000 z wykorzystaniem mapy zasadniczej. Mapy do wykonania planu zostaną pozyskane przez Zamawiającego z zasobów Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Zgierzu w postaci wektorowej i rastrowej.
- Zakres prac i dokumentów:
Wykonawca zobowiązuje się do dokonania wszystkich obligatoryjnych czynności niezbędnych do sporządzenia i zmiany Miejscowego Planu, w szczególności m.in. do:
- sporządzenie tekstu i rysunku projektu zmian Miejscowego Planu zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z obowiązującą Ustawą o Planowaniu oraz w zakresie określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164 poz. 1587), a także zgodnie z przepisami innych ustaw związanych z problematyką planowania przestrzennego,
- opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko spełniającej wymagania określone w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 353 z zm.) wraz z pisemną informacją, w jaki sposób i w jakim zakresie zostały uwzględnione w projekcie planu ustalenia zawarte w prognozie oddziaływania na środowisko zgodnie z art. 42 pkt 2 i art. 55 ust. 3 tej ustawy,
- przygotowanie wniosku o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne,
- sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164 poz. 1587),
- przygotowanie wymaganych przepisami zawiadomień, pism, ogłoszeń, obwieszczeń, wykazów, zestawień, wystąpień, uchwał niezbędnych do wykonania czynności określonych w art. 17 Ustawy o Planowaniu,
- pisemne ustosunkowanie się do wszystkich ewentualnych wniosków, opinii i uwag wniesionych przez jednostki i organy opiniujące oraz strony biorące czynny udział w postępowaniu,
- sporządzenie analizy i przedstawienia Zamawiającemu rekomendacji co do sposobu uwzględnienia w projekcie Miejscowego Planu i opracowań o których mowa w pkt. 2 i 4, wyników uzyskanych opinii, uzgodnień, złożonych wniosków i uwag oraz dokonanie korekt w projekcie Miejscowego Planu i opracowaniach, na każdym etapie sporządzania Miejscowego Planu, wynikających z opinii, uzgodnień i uwag (w przypadku zaistnienia konieczności takich korekt i podjęcia stosownej decyzji przez Zamawiającego),
- wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej wraz z niezbędną dokumentacją fotograficzną w wersji papierowej i elektronicznej – prace terenowe (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych),
- opracowanie koncepcji projektu planu uwzględniającej wyniki z dokonanej analizy, a także ustalenia planu zagospodarowania przestrzennego województwa i przedstawienie jej Zamawiającemu,
- skoordynowanie ustaleń projektu planu w rejonie granic jego opracowania z zapisami obowiązujących planów sąsiednich,
- udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami oraz w posiedzeniu gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej,
- udział w posiedzeniu odpowiednich komisji Rady Gminy Głowno przed sesją oraz na sesji, na której planowane będzie uchwalenie projektu planu,
- kompletowanie dokumentacji formalno-prawnej w ciągu całego okresu sporządzania projektu planu.
- wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w Ustawie o Planowaniu oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia.
Przedmiot umowy wykonany zostanie etapami. Wykonawca odpowiedzialny będzie za pozytywne uzgodnienie projektów przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu umowy. Wymaga się również aby Wykonawca wprowadzał wymagane zmiany do projektów, brał udział w dyskusjach publicznych oraz analizował uwagi.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowość procedury i wymaganych uzgodnień, a także za kompletność uwzględnienia w projekcie planu wymagań, walorów i potrzeb określonych w art.1 ust. 2 Ustawy o Planowaniu.
Wykonawca jest zobowiązany do uczestnictwa:
- w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej działającej przy Wójcie Gminy Głowno,
- w posiedzeniach komisji Rady Gminy Głowno,
- w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie Miejscowego Planu,
- w spotkaniach z mieszkańcami gminy zorganizowanych w ramach konsultacji społecznych,
- prezentacji projektu Miejscowego Planu podczas obrad Rady Gminy Głowno.
Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego dla rozwiązań zastosowanych w projekcie Miejscowego Planu na zakończenie kolejnych etapów procedowania, a także do wprowadzenia zmian wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz zmian wynikających ze sposobu rozpatrzenia wniosków i uwag.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletne uchwały w sprawie Miejscowego Planu w następującej formie:
- Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Miejscowego Planu:
- na etapie opracowania koncepcji projektu planu, do uzyskania akceptacji przez Zamawiającego - 1 egz. projektu z rysunkiem w formie kolorowego wydruku w skali 1:1000 oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (PDF) na płycie CD dla każdej z 13 uchwał,
- na etapie opiniowania i uzgadniania projektu planu – w ilości i formie niezbędnej dla przeprowadzenia procedury uzyskania opinii i uzgodnień wynikających z przepisów prawa,
- na etapie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu - 1 egz. projektu planu w formie wydruku z kolorowym rysunkiem w skali 1:1000 dla każdej z 13 uchwał,
- na etapie przekazania projektu planu do uchwalenia przez Radę Gminy - uchwały sporządzone w formacie pliku Edytora Aktów Prawnych XML(.ZIPX) - format zgodny z wytycznymi do publikacji Dziennika Urzędowego Województwa Łódzkiego - 1 egz. w formie wydruku z rysunkiem w formie kolorowego wydruku dla każdej z 13 uchwał,
- po uchwaleniu planu przez Radę Gminy, przygotowanie w ciągu 5 dni od daty uchwalenia planu w celu przekazania Wojewodzie Łódzkiemu do zbadania zgodności z przepisami prawa: 2 egz. w formie wydruku w wymaganej skali z rysunkami w formie kolorowych wydruków oraz kompletny zapis wersji cyfrowej uchwały wraz z załącznikami dla każdej z 13 uchwał, 2 egz. dokumentacji planistycznej (oryginał i kopia),
- po akceptacji uchwały przez Wojewodę: 1 egz. planu w skali 1:1000 w formie kolorowego wydruku dla każdej z 13 uchwał.
- po akceptacji uchwały przez Wojewodę, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie zapisu elektronicznego pliki tekstowe na płytach CD: 2 sztuki zawierające pliki tekstowe o rozszerzeniach *.xml, *.doc, *.pdf.
- po akceptacji uchwały przez Wojewodę, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie zapisu elektronicznego załączniki graficzne na płytach CD: 2 sztuki zawierające:
- załącznik graficzny do Miejscowego Planu, który powinien zostać opracowany w formie danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych GIS – wektorowych oraz rastrowych,
- dane wektorowe służące wygenerowaniu załącznika graficznego do Miejscowego Planu powinny zostać opracowane w formacie SHP (ESRI Shapefile), dwg i dxf.
- Załącznik graficzny do Miejscowego Planu w formie rastrowej powinien zostać opracowany w następujących formatach danych:
- GeoTIFF (pliki rastrowe z nadaną georeferencją) o rozdzielczości 600DPI,
- TIFF (pliki rastrowe bez nadanej georeferencji) o rozdzielczości 600DPI,
- PDF o rozdzielczości 600DPI,
- wszystkie wektorowe dane przestrzenne muszą być sporządzone w układzie odniesienia PUWG92 lub PUWG2000,
- plik rastrowy załącznika graficznego do Miejscowego Planu GeoTIFF musi mieć nadaną georeferencję w układzie odniesienia PUWG92 lub PUWG2000.
- W ramach prac nad niniejszym Miejscowym Planem Wykonawca opracuje dokument metadanych geoinformacyjnych. Metadane muszą być opracowane w sposób zgodny z Rozporządzeniem Komisji (WE) NR 205/2008 z dnia 3 grudnia 2008 r. w sprawie wykonania Dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w zakresie metadanych oraz INSPIRE Metadata Implementing Rules: Technical Guidelines based on EN ISO 19115 and EN ISO 19119 (Zasady Wdrażania Dyrektywy INSPIRE w zakresie metadanych).
Zamawiający przekaże Wykonawcy kopię mapy zasadniczej oraz materiały planistyczne znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego mogące służyć do opracowania projektu miejscowego planu, w szczególności:
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Głowno, uchwalonego Uchwałą Nr XXX/131/12 z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Głowno,
- Opracowanie ekofizjograficzne gminy Głowno (data opracowania: sierpień 2011 r.)
Pozostałe materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca pozyska we własnym zakresie w ramach kwoty wynagrodzenia ustalonej za wykonanie przedmiotu umowy.
Zamawiający pokrywa w swoim zakresie koszty związane z zamieszczeniem ogłoszeń w miejscowej prasie oraz koszty związane z wysyłaniem korespondencji dotyczącej zawiadomień, uzgodnień i opiniowania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
- Warunki Realizacji Zamówienia
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy:
- wykonania opracowania zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zastosowania rozwiązań projektowych zapewniających ekonomiczna realizacje ustaleń planu,
- zapewnienie udziału w pracach zespołu projektowego osób posiadających wiedzę i doświadczenie umożliwiających należyte wykonanie zamówienia, w tym projektanta urbanistę i projektantów specjalistów we wszystkich niezbędnych dziedzinach związanych z przedmiotem zamówienia. Główny Projektant powinien posiadać uprawnienia do wykonywania zawodu zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami (spełnia wymagania określone w art. 5 Ustawy o Planowaniu) oraz doświadczenie w wykonaniu, co najmniej czterech uchwalonych i opublikowanych w dzienniku urzędowym województwa miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego – sporządzonych na podstawie Ustawy o Planowaniu. W tym celu wymaga się przedłożenia wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia (załącznik nr 6).
- Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem (zakończeniem) zamówienia w zakresie sporządzenia miejscowego planu (lub zmiany planu) zagospodarowania przestrzennego dla obszaru o powierzchni min 20 ha. W tym celu należy wypełnić załącznik nr 8 w którym Wykonawca wskazuje co najmniej czterech uchwalone i opublikowane w dzienniku urzędowym województwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego (w tym minimum trzy miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego opublikowane w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego) – sporządzonych na podstawie Ustawy o Planowaniu.
- Kryteria wyboru:
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje Zamawiający tj. Wójt Gminy Głowno.
Ocena ofert – stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe oceniane będą odpowiednio – proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustalonej punktacji:
punktacja 0-100 (100%=100 pkt.)
- Cena oferty – 90% (90 pkt.)
- Czas wykonania – 10% (10 pkt.)
Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:
LP = C + T
gdzie:
LP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C – liczba punktów przyznanych za kryterium (1) „Cena”
T – liczba punktów przyznanych za kryterium (2) „Czas wykonania”
Zasady oceny ofert wg kryterium „Cena” (C):
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Cena”
Cn – najniższa cena oferty, spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cb – cena oferty badanej
Zasady oceny ofert wg kryterium „Czas wykonania” (T):
Czas wykonania do 6 miesięcy = 10 pkt,
Czas wykonania do 8 miesięcy = 8 pkt,
Czas wykonania do 10 miesięcy = 6 pkt,
Czas wykonania do 12 miesięcy = 4 pkt,
Czas wykonania do 14 miesięcy = 2 pkt,
Czas wykonania ponad 14 miesięcy = 0 pkt.
- Termin i miejsca składania ofert:
- Ofertę pisemną należy złożyć w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres Urząd Gminy Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno z dopiskiem „Opracowanie 13 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Głowno”,
- Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia, w terminie do dnia 22.08.2016 r., do godziny 15:00. Oferty, które wpłyną po terminie nie zostaną wzięte pod uwagę.
- Do oferty należy załączyć harmonogram prac (załącznik nr 5), oświadczenie oferenta (załącznik nr 7), wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (załącznik nr 6) oraz wykaz prac podobnych (załącznik nr 8).
- Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, gdy najniższa cena oferowana przez Wykonawców przewyższy kwotę, jaką Zamawiający przewidział na sfinansowanie zadania. W opisanym w niniejszym punkcie przypadku Zamawiający nie będzie zwracał kosztów przygotowania oferty.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy Głowno (http://www.gmina-glowno.pl/ i http://www.bip.gmina-glowno.eu/), natomiast wyłoniony w procedurze Wykonawca zostanie powiadomiony listownie.
- Kontakt:
Piotr Antczak - młodszy referent ds. ewidencji gruntów - tel. (42) 719-12-91 wew. 115,
e-mail: antczak.piotr@gmina-glowno.pl.
Wójt Gminy Głowno
/-/ Marek Jóźwiak
Głowno, dnia 26.07.2016 r.
- autor: Piotr Antczak, data: 2016-07-27
Pliki do pobrania
Dane kontaktowe
Kontakt
Urząd Gminy Głowno
95-015 Głowno
ul. Kilińskiego 2
tel. (42) 719-12-91
tel. (42) 719-13-54
fax (42) 719-20-08
email: sekretariat@gmina-glowno.pl
adres skrytki epuap.gov.pl: /gminaglowno/skrytka
Urząd Gminy czynny jest w godz. 7:30 - 15:30
Kasa Urzędu czynna jest w godz. 7:30 - 13:00
Konto do wpłat podatków i opłat lokalnych,
opłat skarbowych, za wypisy, za wodę itp.
49 8787 0000 0000 0563 2000 0005
Konto do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
32 8787 0000 0000 0563 2000 0117
NIP: 733-13-04-861