Nagłówek
Treść strony
Komunikat Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu
Od dnia 1.03.2021 r. Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu przywraca bezpośrednią obsługę interesantów w siedzibie głównej w Zgierzu, z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych.
Obowiązuje ograniczenie liczby osób przebywających na terenie Urzędu.
Rejestracji i wyrejestrowania można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.praca.gov.pl lub po telefonicznym uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu terminu
i godziny stawiennictwa.
Obsługa wniosków dotyczących usług i instrumentów rynku pracy (prace interwencyjne, roboty publiczne, prace społecznie użyteczne, dofinansowanie wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy, środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej, KFS, staże, szkolenia wskazane przez bezrobotnego, bony na zasiedlenie, bony szkoleniowe) jest prowadzona tylko w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
Wnioski dotyczące wsparcia w ramach tarczy antykryzysowej są przyjmowane tylko w formie elektronicznej
Klienci przychodzący do Urzędu muszą być wyposażeni w środki ochrony indywidualnej, tj. maseczkę i ewentualnie rękawiczki, a przed wejściem zobowiązani są zdezynfekować ręce. Klienci, którzy nie będą zasłaniali ust i nosa w sposób określony w aktualnych rozporządzeniach nie zostaną obsłużeni na terenie Urzędu.
W dalszym ciągu rekomendujemy przesyłanie pism:
- drogą elektroniczną na adres lozg@praca.gov.pl
- za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP „pismo ogólne do podmiotu publicznego" /PUPZgierz/skrytka oraz „pismo ogólne do urzędu" /PUPZgierz/SkrytkaESP
- pocztą tradycyjną na adres : Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10,
95-100 Zgierz
Informujemy o możliwości kontaktu telefonicznego z Urzędem:
- informacja w sprawie KFS: 42 714 12 63; lozg@praca.gov.pl
- informacja w sprawie szkoleń osób bezrobotnych: 42 714 12 64; lozg@praca.gov.pl
- informacja dotycząca zatrudniania cudzoziemców: 42 714 12 67; lozg@praca.gov.pl
- informacja dotycząca pośrednictwa pracy, ofert pracy: 42 714 12 71;
42 714 12 72; lozg@praca.gov.pl - informacja w sprawie staży: 42 717 45 61; lozg@praca.gov.pl
- informacja dla Pracodawców na temat dofinansowań (refundacja kosztów wyposażenia stanowiska pracy, prace interwencyjne, roboty publiczne):
42 714 12 79; lozg@praca.gov.pl - informacja dla osób bezrobotnych w sprawie dotacji na otworzenie działalności gospodarczej: 42 714 12 64; lozg@praca.gov.pl
- informacja w sprawie rejestracji, wydawania zaświadczeń: 42 714 12 68 ;
42 714 12 69; lozg@praca.gov.pl - informacja w sprawie zasiłków, dodatków aktywizacyjnych:
42 714 12 86; lozg@praca.gov.pl
- autor: PUP w Zgierzu, data: 2021-02-26
Dane kontaktowe
Kontakt
Urząd Gminy Głowno
95-015 Głowno
ul. Kilińskiego 2
tel. (42) 719-12-91
tel. (42) 719-13-54
fax (42) 719-20-08
email: sekretariat@gmina-glowno.pl
adres skrytki epuap.gov.pl: /gminaglowno/skrytka
Urząd Gminy czynny jest w godz. 7:30 - 15:30
Kasa Urzędu czynna jest w godz. 7:30 - 13:00
Konto do wpłat podatków i opłat lokalnych,
opłat skarbowych, za wypisy, za wodę itp.
49 8787 0000 0000 0563 2000 0005
Konto do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
32 8787 0000 0000 0563 2000 0117
NIP: 733-13-04-861