Nagłówek
Treść strony
Dofinansowania dla Przedsiębiorców
Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, na podstawie przepisów ustawy z dnia 2 marca 2020 r.
o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych dla przedsiębiorców, którzy w wyniku epidemii COVID- 19 znaleźli się w bardzo trudnej sytuacji od dnia 21 kwietnia 2020 roku rozpoczyna nabór wniosków o:
- dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności przez przedsiębiorcę będącego osobą fizyczną niezatrudniającego pracowników, w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19 (art. 15 zzc ustawy COVID-19);
- dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników danego przedsiębiorcy oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19 (art. 15 zzb ustawy COVID-19)
N A B Ó R B Ę D Z I E T R W A Ł 1 4 D N I tj. do dnia 4 maja włącznie
Jednocześnie Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu informuje, że sukcesywnie będzie uruchamiał kolejne nabory.
UWAGA !!!!!
Przed wypełnieniem stosownych dokumentów należy zapoznać się z zasadami dotyczącymi ww. formy wsparcia, a następnie podczas wypełniania zwrócić uwagę na fakt uzupełnia wszystkich informacji oraz czytelne podpisanie zarówno wniosku, umowy oraz pozostałych oświadczeń, które są załączone.
W przypadku składania dokumentów w formie papierowej umowę należy złożyć
w 2 egzemplarzach.
Z uwagi na ochronę danych osobowych DOKUMENTY w zamkniętej kopercie należy umieszczać w skrzynce ustawionej w wejściu
do Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10 z napisem
„TARCZA ANTYKRYZYSOWA - DOFINANSOWANIA"
Aktualne druki wniosków oraz zasady dostępne są na stronie internetowej https://zgierz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza
W przypadku pytań w ww. zakresie, szczegółowych informacji można uzyskać pod numerami tel. 042-714-12-79; 042-717-41-28.
- autor: Anna Marciniak, data: 2020-04-24
Dane kontaktowe
Kontakt
Urząd Gminy Głowno
95-015 Głowno
ul. Kilińskiego 2
tel. (42) 719-12-91
tel. (42) 719-13-54
fax (42) 719-20-08
email: sekretariat@gmina-glowno.pl
adres skrytki epuap.gov.pl: /gminaglowno/skrytka
Urząd Gminy czynny jest w godz. 7:30 - 15:30
Kasa Urzędu czynna jest w godz. 7:30 - 13:00
Konto do wpłat podatków i opłat lokalnych,
opłat skarbowych, za wypisy, za wodę itp.
49 8787 0000 0000 0563 2000 0005
Konto do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
32 8787 0000 0000 0563 2000 0117
NIP: 733-13-04-861