Nagłówek
Treść strony
Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu - komunikaty informacyjne
1. KOMUNIKAT

Środki przeznaczone na ten cel pozwalają na realizację 4 wniosków.
Wnioski są do pobrania w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu (pok. nr 7 – dotacje, pok. nr 201 – zwrot kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej) lub na stronie internetowej Urzędu https://zgierz.praca.gov.pl.
2. KOMUNIKAT
Mając na uwadze powyższe, nabór wniosków na powyższe formy wsparcia będzie prowadzony w trybie ciągłym do chwili pełnego zaangażowania środków finansowych przeznaczonych na ten cel, o czym Urząd poinformuje stosownym komunikatem.
Szczegółowe zasady ww. form pomocy jak również aktualne druki wniosków dostępne są wyłącznie na stronie internetowej urzędu (brak jest możliwości otrzymania ich w Urzędzie) w zakładce:
Dla pracodawców i przedsiębiorców – Dokumenty do pobrania
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy – Dokumenty do pobrania
UWAGA!!!
Przed wypełnieniem wniosku proszę zapoznać się z obowiązującymi zasadami. Wniosek należy wypełnić czytelnie. Wszelkie skreślenia i poprawki muszą być parafowane przez wnioskodawcę. Każda pozycja we wniosku musi zostać wypełniona, w przypadku, gdy którykolwiek punkt wniosku nie dotyczy wnioskodawcy należy wpisać „nie dotyczy". Do wniosku należy dołączyć wskazane
we wniosku załączniki.
Mając na uwadze wysokie ryzyko zakażenia koronawirusem podczas bezpośredniego kontaktu z innymi osobami, nadal tut. Urząd rekomenduje przesyłanie pism:
- za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP
- pocztą tradycyjną na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz
- w siedzibie Urzędu do oznakowanego pudła.
Refundacje kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy tel. 42 714 12 79
Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej tel. 42 714 12 64
Zawieranie umów odbywać się będzie w siedzibie Urzędu z zachowaniem rygorów sanitarnych.
3. KOMUNIKAT
Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu informuje, że obecnie dysponuje funduszami na organizowanie prac interwencyjnych dla osób bezrobotnych w wieku 18-29 lat w ramach projektu pozakonkursowego pt. „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie zgierskim (V)" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Poddziałanie 1.1.1 „Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego".
Mając na uwadze powyższe od 31 sierpnia 2020 roku uruchomiony zostanie nabór wniosków na ww. formę wsparcia.
W przypadku wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu wstrzyma przyjmowanie wniosków, zamieszczając stosowny komunikat.
Jednocześnie tut. Urząd informuje, iż w pierwszej kolejności zawierane będą umowy, gdzie we wniosku wskazany zostanie kandydat do skierowania na prace interwencyjne.
W przypadku wskazania osoby bezrobotnej powyżej 30 roku życia Urząd zastrzega sobie możliwość ewentualnie pozytywnego rozpatrzenia sprawy jednak z refundacją na okres wyłącznie do 31.12.2020 roku.
Szczegółowe zasady organizacji powyższej formy wsparcia oraz założenia ww. projektu jak również aktualne druki wniosków obowiązujące w 2020 roku w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu dostępne na stronie internetowej w zakładce – Dla pracodawców i przedsiębiorców – Dokumenty do pobrania. Druki dostępne będą wyłącznie na stronie internetowej (brak jest możliwości otrzymania ich w Urzędzie).
Uwaga. Przed wypełnieniem wniosku proszę zapoznać się z obowiązującymi zasadami. Wniosek należy wypełnić czytelnie. Wszelkie skreślenia i poprawki muszą być parafowane przez wnioskodawcę. Każda pozycja we wniosku musi zostać wypełniona, w przypadku, gdy którykolwiek punkt wniosku nie dotyczy wnioskodawcy należy wpisać „nie dotyczy".
Do wniosku należy dołączyć wskazane we wniosku załączniki.
Mając na uwadze wysokie ryzyko zakażenia koronawirusem podczas bezpośredniego kontaktu z innymi osobami, nadal tut. Urząd rekomenduje przesyłanie pism:
- za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP
- pocztą tradycyjną na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz
- w siedzibie Urzędu do oznakowanych pudeł.
Mając na uwadze powyższe brak jest możliwości konsultowania składanych wniosków w sposób bezpośredni. W celu sprawnego załatwienia sprawy lub pozyskania informacji istnieje możliwość kontaktu telefonicznego - tel. 42 714 12 79
Zawieranie umów odbywać się będzie w siedzibie Urzędu z zachowaniem rygorów sanitarnych.
- autor: Anna Marciniak, data: 2020-08-31
Dane kontaktowe
Kontakt
Urząd Gminy Głowno
95-015 Głowno
ul. Kilińskiego 2
tel. (42) 719-12-91
tel. (42) 719-13-54
fax (42) 719-20-08
email: sekretariat@gmina-glowno.pl
adres skrytki epuap.gov.pl: /gminaglowno/skrytka
Urząd Gminy czynny jest w godz. 7:30 - 15:30
Kasa Urzędu czynna jest w godz. 7:30 - 13:00
Konto do wpłat podatków i opłat lokalnych,
opłat skarbowych, za wypisy, za wodę itp.
49 8787 0000 0000 0563 2000 0005
Konto do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
32 8787 0000 0000 0563 2000 0117
NIP: 733-13-04-861